Hlavním smyslem Partnerského Provizního Programu (PPP) je znásobení možností,
tedy dostat co nejvíce užitečných informací k co největšímu počtu lidí.
K čím většímu množství lidí se dostanou, tím je větší šance, že někomu pomohou!

Pojďte nám v tom pomoci a získejte tím i zajímavé odměny!

Partnerského programu se můžete zúčastnit tím, že akce a/nebo produkty, zařazené do PPP, doporučujete online na svém webu, v e-mailech na svou databázi kontaktů a na sociálních sítích. Většinou ve formě bannerů a odkazů, které od nás dostanete ke každé kampani připravené.

Pokud se díky Vám někdo zaregistruje do placené kampaně a za akci nebo produkt zaplatí, získáte za to provizi.

Někdy mohou být odměny stanovené i za určitý počet kliknutí na banner nebo odkaz.

Provizní podmínky jsou vždy součástí jednotlivé vyhlášené kampaně, stejně jako materiály, které k ní budete mít možnost použít. Provize za jednu transakci mohou být v řádu desítek, stovek i tisíců Kč. Záleži na jejich druhu a dalších okolnostech. Všechny informace partner zjistí na svém profilu v PPP.

Všechny informace najdete na stránkách Partnerského Provizního Programu Empatia.